Vandaag maakt Sensation de line-up bekend van de nieuwe show ‘Welcome to the Pleasuredome’. Op zaterdag 5 juli zullen (inter)nationale top dj’s de Amsterdam ArenA domineren. Sensation icoon Mr. White verzorgt de impactvolle opening van de zinnenprikkelende show die in het teken staat van de ultieme speeltuin voor volwassenen. De Nederlandse Chuckie, Nicky Romero en Martin Garrix vormen samen met de duo’s Dimitri Vegas & Like Mike en NERVO de line-up van ‘Welcome to the Pleasuredome’. Kaartverkoop start op zaterdag 29 maart om 10.00 uur (CET) via Sensation.com.
Een carrousel voor de zintuigen
Dit jaar overstijgt Sensation zijn grenzen door de bouw van het hoogste decor ooit met spectaculaire special effects die nooit eerder zijn vertoond. “De vernieuwde showelementen in combinatie met ’s werelds grootste dj’s zorgen voor een sensationele en verleidelijke reis, waarbij alle zintuigen van het publiek geprikkeld worden”, vertelt Duncan Stutterheim.
(inter)Nationale top dj’s
Martin Garrix maakt deze zomer zijn debuut op Sensation. Het grote talent brak op zeventienjarige leeftijd in 2013 door met het nummer ‘Animals’ en staat inmiddels stevig in de DJ Mag top 100. Ook voor het eerst op Sensation zijn de Australische zusjes NERVO, o.a. bekend van het nummer ‘You’re gonna Love again’ en de Belgische broers Dimitri Vegas & Like Mike van het nummer ‘Mammoth’. Publieksfavorieten van Sensation die achter de draaitafel zullen staan zijn Nederlandse grootheden Nicky Romero en Chuckie. “De combinatie van internationale grootheden en Nederlandse kopstukken maakt deze line-up wat mij betreft de sterkste van Sensation ooit”, sluit Stutterheim af.
10,000 HOURS nieuwe maatschappelijk partner
Sensation ondersteunt Stichting 10,000 HOURS als global partner. Vandaag maakt Duncan Stutterheim bekend dat hij ambassadeur is van 10,000 HOURS. Wereldwijd inspireert 10,000 HOURS jonge mensen om hun tijd te doneren en daarmee iets goeds voor een ander te doen. Van het renoveren van speelplaatsen voor kinderen met een verstandelijke beperking, tot het planten van bloemen voor ouderen in verzorgingshuizen. De ondersteuning gebeurt op twee manieren. Wie een ticket voor de wereldpremière van Sensation aanschaft, doneert allereerst automatisch €0,50 aan 10,000 HOURS. Sensation verdubbelt vervolgens deze inzet. Daarnaast organiseren Sensation en 10,000 HOURS een vrijwilligersdag op 31 mei in de omgeving van de Amsterdam ArenA. Tijdens deze dag krijgen bezoekers de kans hun uren te doneren en iets terug te doen.
Over Sensation
Wat in 2000 begon als eenmalige happening in de Amsterdam ArenA, is uitgegroeid tot een internationaal fenomeen dat 30 landen bezocht, en wereldwijd ruim 2 miljoen bezoekers trekt. Sensation maakt haar naam waar met thema's waarin het publiek betrokken wordt door middel van de witte dresscode. Het concept won awards voor 'best event of the year' in onder meer Nederland, Duitsland, Australië, Brazilië en Denemarken. Sensation gebruikt de positieve kracht van muziek en dans als een universele taal die miljoenen mensen met elkaar verbindt.
Members nemen soms de moeite om ons te bedanken voor de gewonnen gastenlijstplekken en/of vrijkaarten, wat wij natuurlijk erg leuk vinden.
Het platform voor dance-liefhebbers in Nederland.
Guestzone is al meer dan 15 jaar de plek voor feestgangers in Nederland.
Waarom Guestzone?
✨ De beste festivals en events in onze partyagenda
✨ Altijd het laatste dance-nieuws
✨ Inmiddels 147.953 vrijkaarten verloot
✨ Members beoordelen ons met 4,9/5 sterren
✨ Meer dan 83.000 fans op Facebook Zo simpel werkt het
👉 Maak een gratis account
👉 Kies je favoriete winactie
👉 Deelname kost slechts 40 cent Doe ook mee!
Win vrijkaarten voor de beste events en festivals Betrouwbaar
⭐ 99% van onze members is enthousiast, duidelijk toch?
Maak direct kans op nieuwe Apple AirPods 4!
Wanneer je ervoor zorgt dat je jouw profiel na het aanmaken van je account volledig invult maak je bovendien kans op nieuwe Apple AirPods 4 twv €149!
Doe dit wel vóór 30 september 2025.
Geniet van helder geluid bij je favoriete muziek of podcast met Apple AirPods 4. Dankzij de ingebouwde H2 chip komen lage, midden en hoge tonen duidelijk naar voren. Hierdoor hoor je muziek gebalanceerd en helder. De oordopjes zitten dankzij het earbud ontwerp stevig in je oren.
De oordopjes hebben een accuduur van 5 uur en in de oplaadcase zit een accuduur van 25 uur. Zo luister je tot wel 30 uur naar je favoriete muziek. Dankzij spatial audio klinkt muziek ruimtelijk. Dit geeft je het gevoel alsof het live afspeelt.
Vrijkaarten voor de beste events en festivals!
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben we 147.953 vrijkaarten verloot onder onze members.
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten, gastenlijstplekken, vip-tafels en consumptiebonnen kunt winnen.
Wanneer je geen gebruik kunt maken van deze winactie, meld je dan z.s.m. af zodat wij nog iemand anders blij
kunnen maken.
Let op: het is verboden om jouw gewonnen aan te bieden en/of te
verkopen. Klik hier voor meer
informatie.
Introducé aanmelden
Vul hieronder de gegevens in van degene die jij meeneemt naar event-name op event-date.
Dus NIET je eigen gegevens invullen aub
Man
Vrouw
Geef dit uiterlijk op introduce-name
aan ons door!
Gegevens introducé
Voornaam: Achternaam: E-mail:
Win vrijkaarten!
Koppel jouw mobiele nummer.
Kosten
€0,40 per deelname per winactie.
Koppelen via telefoon
Klik op de link van de code en verstuur het bericht naar 4004.
Koppelen via laptop/pc
Verstuur op je mobiel de code via een sms naar 4004.
Code
Telefoonnummer herstellen
Via Mobiel?
Klik op de link van de code zodat deze automatisch wordt geïmporteerd naar je telefoon. Druk daarna op
'verstuur'. Zit je achter een PC?
Ga op je mobiel naar 'berichten', toets de onderstaande code in en verstuur de sms naar
4004
De code:
Nieuw nummer koppelen
Klik op de link van de code. Die wordt dan automatisch geïmporteerd in de app 'berichten'. Verstuur het bericht.
CODE:
Je kunt ook handmatig de code intoetsen en de sms versturen naar 4004
Akkoord met sms om te winnen
Als je meedoet aan een winactie en je wint krijg je hiervan een SMS. Deze kost geld.