De betekenis van de sms-errors


meeste sms-errors

Wanneer jij meedoet aan een van onze winacties ontvang je een deelname-bevestiging per sms.

Hiervoor moet jouw telefoonnummer gekoppeld zijn aan je account, zodat wij weten welke deelnames bij welke member horen.

Elke eerste deelname aan een winactie is gratis. Deze bevestiging ontvang je dus altijd.

Eventuele extra deelnames, en de daaraan verbonden berichtjes, zijn niet gratis. Deze berichten komen via de ‘premium-sms’ service, het kan zo zijn dat jouw abonnement deze service (nog) niet toestaat.

Wanneer wij jou een premium-sms willen sturen controleert onze provider bij jouw provider of de sms aan jou afgeleverd kan worden. Soms treedt er een error op bij het versturen van de sms. Op dat moment krijg jij van ons een mailtje dat er een probleem is.

In de mail die je van ons ontvangt vind je een ‘errorcode’, die code kan je hieronder opzoeken en wat ons advies is om het probleem op te lossen.

Herstel je telefoonnummer in je accountinstellingen nádat het probleem is opgelost. Daarna kun je weer meedoen met de winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!



Code 5

Bericht niet afgeleverd bij derde partij

Het bericht is bevestigd als niet-bezorgd, maar er is geen gedetailleerde informatie over de storing bekend.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 7

Bericht niet afgeleverd bij operator omdat ontvanger onvoldoende tegoed heeft.

Tijdelijk - Wordt gebruikt om de klant aan te geven dat het bericht nog niet is afgeleverd vanwege onvoldoende abonneetegoed, maar dat het opnieuw wordt geprobeerd binnen het netwerk.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 8

Bericht verlopen bij derde partij.

Tijdelijk - Wordt gebruikt wanneer een bericht is verlopen (niet kon worden afgeleverd binnen de levensduur van het bericht) binnen de SMSC (Short Message Service Central) van de operator, maar niet is gekoppeld aan een reden voor falen.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 20

Bericht niet afgeleverd vanwege een onjuist opgemaakt verzoek.

Wordt gebruikt wanneer een bericht in zijn huidige vorm niet kan worden bezorgd.

Dit is dan een fout vanuit onze kant en zou snel hersteld moeten zijn. Excuses voor het ongemak.

Code 21

Bericht verlopen bij operator.

Tijdelijk - treedt alleen op als de operator het bericht accepteert voordat de kredietcontrole van de abonnee wordt uitgevoerd. Als er onvoldoende tegoed is, zal de operator het bericht opnieuw proberen totdat de abonnee herlaadt of het bericht verloopt. Als het bericht vervalt en de laatste reden van de storing betrekking heeft op krediet, dan wordt deze foutcode gebruikt.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 22

Bericht niet afgeleverd bij operator omdat ontvanger onvoldoende tegoed heeft.

Tijdelijk - treedt alleen op wanneer de aanbieder de kredietwaardigheidscontrole van de abonnee uitvoert voordat het bericht wordt geaccepteerd en berichten weigert als er onvoldoende saldo beschikbaar is.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 23

Bericht niet afgeleverd vanwege een onjuist ontvangernummer (ongeldig/op de zwarte lijst/geblokkeerd).

Wordt gebruikt wanneer het bericht niet kan worden afgeleverd vanwege een onjuist/ongeldig/op de zwarte lijst/permanent geblokkeerd telefoonnummer voor deze operator. Dit telefoonnummer mag niet opnieuw worden gebruikt voor het verzenden van berichten naar deze operator.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 24

Bericht niet afgeleverd omdat de ontvanger onbereikbaar was.

Tijdelijk - Wordt gebruikt wanneer een bericht niet kan worden afgeleverd omdat de abonnee tijdelijk afwezig is, bijv. zijn/haar telefoon is uitgeschakeld, hij/zij is niet te vinden op het netwerk.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 25

Bericht niet afgeleverd bij derde partij.

Tijdelijk - Wordt gebruikt wanneer het bericht is mislukt vanwege een tijdelijke toestand in het netwerk van de operator. Dit kan te maken hebben met de SS7-laag, SMSC of gateway.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 26

Bericht niet afgeleverd vanwege een tijdelijk probleem met de telefoon (simkaart vol/geheugen overschreden/MKB bezet).

Tijdelijk - Wordt gebruikt wanneer een bericht is mislukt vanwege een tijdelijke telefoongerelateerde fout, b.v. SIM-kaart vol, MKB bezet, geheugen overschreden enz. Dit betekent niet dat de telefoon dit type bericht/inhoud niet kan ontvangen (zie foutcode 27).

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 27

Bericht niet afgeleverd vanwege een permanent probleem met de telefoon (kan geen sms ontvangen).

Permanent - Wordt gebruikt wanneer een handset permanent incompatibel is of dit type bericht niet kan ontvangen.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 28

Bericht niet afgeleverd omdat de verzendsnelheid te hoog is (beperkingsfouten).

Wordt gebruikt als een bericht mislukt of wordt geweigerd vanwege een vermoeden van SPAM op het netwerk van de operator. Dit zou er in sommige regio's op kunnen wijzen dat de exploitant niet beschikt over de verplichte MO die vereist is voor een MT.

Dit is dan een fout vanuit onze kant en zou snel hersteld moeten zijn. Excuses voor het ongemak.

Code 29

Bericht niet afgeleverd omdat inhoud niet is toegestaan.

Permanent - Wordt gebruikt wanneer deze specifieke inhoud niet is toegestaan op het netwerk/shortcode.

Dit is dan een fout vanuit onze kant en zou snel hersteld moeten zijn. Excuses voor het ongemak.

Code 30

Bericht niet afgeleverd omdat de ingestelde bestedingslimiet is bereikt.

Tijdelijk - Wordt gebruikt wanneer het bericht mislukt of wordt afgewezen omdat de abonnee de vooraf bepaalde bestedingslimiet voor de huidige factureringsperiode heeft bereikt.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 31

Bericht niet afgeleverd omdat de ontvanger is geschorst voor premium-services.

Gebruikt wanneer het telefoonnummer voor een geldige abonnee van de operator is, maar het bericht mislukt of wordt afgewezen omdat de abonnee niet kan worden gefactureerd. Bijvoorbeeld: het abonnee-account is opgeschort (vrijwillig of onvrijwillig), de abonnee is niet ingeschakeld voor bill-to-phone-diensten, de abonnee komt niet in aanmerking voor bill-to-phone-diensten, enz.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 33

Bericht niet afgeleverd vanwege kinderslot.

Gebruikt wanneer de abonnee geen inhoud voor volwassenen kan ontvangen vanwege een kinderslot.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 34

Bericht niet afgeleverd omdat leeftijdscontrole mislukt.

Tijdelijk - Wordt gebruikt wanneer de abonnee geen inhoud voor volwassenen kan ontvangen omdat hij de leeftijdsverificatie niet eerder heeft voltooid.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 35

Bericht niet afgeleverd omdat leeftijdscontrole ontbreekt.

Tijdelijk - Wordt gebruikt wanneer de abonnee geen inhoud voor volwassenen kan ontvangen omdat hij de leeftijdsverificatie niet eerder heeft voltooid.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 36

Bericht niet afgeleverd omdat leeftijdscontrole niet beschikbaar is.

Tijdelijk - Gebruikt wanneer de abonnee geen inhoud voor volwassenen kan ontvangen omdat een tijdelijke communicatiefout verhindert dat hun status wordt geverifieerd op het leeftijdsverificatieplatform.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 37

Bericht niet afgeleverd omdat ontvanger bijvoorbeeld de SMS DienstenFilter heeft aanstaan.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om deze blokkade op te heffen of naar de site van payinfo gaan om zelf de dienstenfilter uit te zetten.

Wanneer de dienstenfilter is gedeblokkeerd herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 38

Bericht niet afgeleverd omdat het maximum aaneenschakelingstarief is overschreden.

Gebruikt wanneer het totale tarief van een aaneengeschakeld bericht het maximumtarief per bericht dat door de operator is ingesteld, overschrijdt.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 40

Bericht niet afgeleverd omdat het gespreksvenster is gesloten.

Bericht kan niet worden verzonden, gespreksvenster gesloten. Het kanaalspecifieke gespreksvenster is niet langer open om berichten naar deze klant te sturen.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 41

Bericht niet afgeleverd omdat er te veel berichten zijn verzonden vanaf dit nummer.

Te veel berichten verzonden vanaf dit nummer, geblokkeerde meldingen of gemarkeerd als spam.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Code 42

Bericht niet afgeleverd omdat de ontvanger geen bericht van dit kanaal kan ontvangen.

Gebruikt wanneer een ontvanger geen bericht van dit kanaal kan ontvangen.

Het beste kun je even contact opnemen met je eigen provider om na te gaan waarom je geen premium-berichten kunt ontvangen.

Wanneer het probleem is opgelost, herstel dan in je account je telefoonnummer. Hierna kun je weer meedoen met onze winacties en gastenlijstplekken/vrijkaarten winnen!

Contactgegevens providers

KPN
1200 of 06 1200 1200 (gratis)
Vanuit het buitenland: +316 1200 1200 (tarief voor bellen vanuit het buitenland)

Tele2
https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Consument: 020-754 4444 of 1200 met een mobiel nummer Tele2
Zakelijk : 020 – 754 4475

Telfort
0900 9596 (gebruikelijke kosten)
Vanuit het buitenland: +31 88 7650 200

50+ Mobiel
Met een 50+ Mobiel nummer: 1200 (gratis)
Via een vaste lijn: 088-228 2288 (gebruikelijke kosten)
Bereikbaar op Ma – Vrij 09:00-20:00 en Za 10:00-15:00
Mailen via: contentdienst-blokkade@50plusmobiel.nl

Vodafone
Met jouw mobiele telefoon bel je gratis 1200
Abonnees bellen gratis met een medewerker naar: 1201 (Bereikbaar op Ma - Vrij 08:00 - 20:00 en Za 08:00 - 18:00)
Via een vaste lijn: 0800 0094 (gratis)
Vanuit het buitenland: +31 654 500 100

T-Mobile
Neem contact op via social media. Op werkdagen van 8:00 uur tot 21:00 uur, in het weekend van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Facebook: T-Mobile NL
Twitter: @tmobile_webcare
06 2400 1200 (als je een abonnement hebt betaal je het standaard beltarief; heb je een pre-paid kaart dan betaal je €0,25 per minuut met een maximum van €12,50)


Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen?
Stuur ons dan even een mailtje.





Gloednieuwe Apple Airpods Pro's

Win gloednieuwe Airpods Pro's


De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 136.116 vrijkaarten verloot onder onze members.

Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten, gastenlijstplekken, vip-tafels en bonnen/muntjes kunt winnen.

Je maakt bovendien direct kans op nieuwe Apple Airpods twv €159!

Met meer gesprekstijd, het activeren van Siri met je stem en een los verkrijgbare draadloze oplaad case zijn AirPods ongeëvenaard goed. Haal ze uit de case en ze zijn klaar voor al je devices. Doe ze in je oren en ze maken meteen verbinding, zodat jij kunt genieten van geweldig geluid. Alles gaat als vanzelf.

AirPods configureer je met een simpel tikje. Daarna gaan ze automatisch aan en blijven ze altijd verbonden.1 De rest gaat net zo gemakkelijk. Ze detecteren wanneer je ze in hebt. En pauzeren wanneer je ze uitdoet. Of je ze nu met je iPhone, Apple Watch, iPad, Mac of Apple TV gebruikt, de ervaring is altijd indrukwekkend.

Al member?

Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.


Vrijkaarten voor de beste events


Hoe kan ik meedoen met de winacties?

Al ruim 10 jaar verloten we iedere maand ruim 1.000 vrijkaarten. De kans om vrijkaarten te winnen bij Guestzone is dan ook heel groot.


Logo Guestzone

Inloggen


member organisatie
of met email

Logo Guestzone

Member account aanmaken


member organisatie
Of registreer met email


akkoord met de algemene voorwaarden

Beveiligd door reCAPTCHA.
Logo Guestzone

Zakelijk account aanmaken


member organisatie



akkoord met de algemene voorwaarden

Beveiligd door reCAPTCHA.
Logo Guestzone
Vul het e-mailadres in waarmee je bij ons bent ingeschreven.






Beveiligd door reCAPTCHA.
Member Login
Wachtwoord wijzigen
vul hieronder 2x je nieuwe wachtwoord in

Uitnodigingen
Hier informatie over winactie
Deelnames 0
Afmelden?
Wanneer je geen gebruik kunt maken van deze winactie, meld je dan zsm af zodat wij nog iemand anders blij kunnen maken.



Let op: het is verboden om jouw gewonnen aan te bieden en/of te verkopen. Klik hier voor meer informatie.

Win vrijkaarten!
Om mee te kunnen doen met onze winacties koppel je jouw mobiele nummer aan je account. Door deel te nemen aan de winacties maak je kans op vrijkaarten en gastenlijstplekken.
Kosten
Je betaalt €0,40 voor het koppelen van je mobiele nummer en voor iedere deelname aan een winactie. Dit zijn éénmalige kosten (geen abonnement). Prijzen zijn inclusief BTW.

Ben je jonger dan 18 jaar?
Vraag toestemming aan je ouders!
Koppelen via telefoon
Klik op de link van de code zodat deze wordt geïmporteerd naar je telefoon. Verstuur het bericht naar 4004.

Koppelen via laptop/pc
Verstuur op je mobiel onderstaande code via sms naar 4004.

De code:


Voorwaarden

Check hier de spelvoorwaarden.

De Reclamecode SMS- en Mobiel Internet Dienstverlening en de Gedragscode SMS-en Mobiel Internet Dienstverlening zijn van toepassing.
Telefoonnummer herstellen

Via Mobiel?
Klik op de link van de code zodat deze automatisch wordt geïmporteerd naar je telefoon. Druk daarna op 'verstuur'.


Zit je achter een PC?
Ga op je mobiel naar 'berichten', toets de onderstaande code in en verstuur de sms naar 4004


De code:

Nieuw nummer koppelen

Klik op de link van de code. Die wordt dan automatisch geïmporteerd in de app 'berichten'. Verstuur het bericht.

CODE:

Je kunt ook handmatig de code intoetsen en de sms versturen naar 4004


Akkoord met sms om te winnen

Als je meedoet aan een winactie en je wint krijg je hiervan een SMS. Deze kost geld.

Klik hier voor meer informatie.
Premium service
Update service
Ontvang een berichtje wanneer wij belangrijk nieuws hebben. Zo blijf je altijd op de hoogte.
E-mailadres wijzigen
E-mailadres valideren
Klik op onderstaande button om een nieuwe mail te versturen zodat jij je mailadres kunt bevestigen.

Let op!
Wanneer je de mail niet direct kunt vinden, check dan je spambox.
Wachtwoord wijzigen
Type hieronder je nieuwe wachtwoord in

Account verwijderen
Je kunt je account verwijderen