Vraag & Antwoord


meest-gestelde-vragen

Vragen? Geen stress, we got you!

Dit is dé plek voor alle antwoorden. Wij verzamelen namelijk al meer dan 15 jaar alle vragen die we ontvangen van onze members.

En de antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier!


Geen mail ontvangen na je aanmelding?

Check eerst even je spambox – soms belandt ‘ie daar per ongeluk.

Niks gevonden? Dan is er misschien een typefoutje geslopen in je e-mailadres.

Kom je er niet uit? Stuur ons gerust even een mailtje, dan helpen we je verder.

Wachtwoord vergeten of wijzigen?

Wijzigen: Log in op je Memberaccount, ga naar 'Instellingen' en kies daar voor 'Wachtwoord'.
Vergeten: Geen paniek! Vraag eenvoudig een nieuw wachtwoord aan.

Vul het emailadres in waarmee jij je hebt aangemeld, en je ontvangt van ons een nieuw wachtwoord per mail.

Lukt het inloggen niet?

Dat kan aan een paar dingen liggen.

Check of je het juiste e-mailadres gebruikt - dus het adres waarmee jij je hebt aangemeld.

Zorg dat je de cookies van onze site hebt geaccepteerd. Die zijn nodig om in te kunnen loggen. Nog steeds problemen? Stuur ons dan even mailtje!

Nieuw e-mailadres?

We gebruiken het e-mailadres uit je memberaccount om je gegevens door te geven aan de organisatie als je hebt gewonnen.

Staat daar nog een oud adres of eentje waar je geen toegang meer toe hebt? Dan kunnen je e-tickets daar terechtkomen.

Zorg dus altijd dat er een werkend e-mailadres in je account staat – waar je ook echt bij kunt.

Nieuw telefoonnummer?

Ga in je memberaccount naar Instellingen en kies daar voor Mobiele nummer. Daar kun je eenvoudig je nummer wijzigen.
Let op:
Heb je meegedaan aan winacties waarvan de uitslag nog niet bekend is? Stuur dan na de wijziging van je nummer een sms naar 4004 met de tekst GZ AAN.

Zo koppel je je nieuwe nummer aan je openstaande deelnames. Doe je dit niet, dan gaan eventuele winmeldingen nog naar je oude nummer.

Minimale leeftijd

Om mee te doen aan onze winacties moet je minimaal 18 jaar zijn.

Ben je jonger? Dan heb je toestemming nodig van een ouder of voogd.

Meer info lees je in onze spelvoorwaarden.

Hoe werkt het winnen?

Nog geen account? Maak er dan eerst één aan.
Zorg dat al je gegevens zijn ingevuld in je profiel.

Vervolgens kun je met alle winacties meedoen! De evenementen met een winactie hebben een blauwe button 'Doe mee en win!'. Klik op deze button wanneer je vrijkaarten wilt winnen, zo simpel is het.

Per deelname ontvang je een bevestiging per sms..

Je mag onbeperkt meedoen. Hoe vaker je meedoet, hoe groter je kans om te winnen!

Heb je gewonnen? Dan wordt dat bevestigd per sms én je ontvangt een e-mail met meer informatie over het evenement op het bij ons bekende adres.

Meer weten? Bekijk onze spelvoorwaarden.

Notificaties instellen

Als member kun je verschillende notificaties activeren. Handig, want zo mis je niks.

Winstmelding
Deze moet aan staan als je meedoet aan winacties — anders kunnen we je niet laten weten dat je hebt gewonnen. Je ontvangt eenmalig een bevestiging.

Sluiting van een winactie
Wil je een seintje zodra een winactie waar je aan hebt meegedaan is afgelopen? Zet deze notificatie aan.

Belangrijk nieuws
Altijd als eerste op de hoogte van belangrijk nieuws over jouw favoriete artiest, locatie of organisatie? Dan is dit de juiste melding.

Nieuwe winacties
Krijg direct een bericht wanneer er een nieuwe winactie is van jouw favorieten.

Premium member

Als Premium member profiteer je van extra voordelen.

Gegarandeerd vrijkaarten bestellen voor topfeesten.
Dubbele winkans bij alle acties.
Als eerste op de hoogte van exclusieve winacties.

Elke week reserveren we speciaal voor Premium members vrijkaarten en gastenlijstplekken voor de beste events en festivals.

Meedoen is simpel!
Voor deze exclusieve Premium-acties hoef je maar één keer deel te nemen om gegarandeerd te winnen.

Als Premium member ga je ermee akkoord dat wij je een premium-sms kunnen sturen à €3. Afmelden kan altijd en is gratis en kan altijd.

Stoppen?
Stuur een sms met de tekst GZ PREMIUM UIT of GZ STOP naar 4004 of zet in jouw account bij instellingen/notificaties de sms-service uit. Uiteraard kun je ons ook ons een mailtje sturen, dan zetten wij de service voor je uit.

Wanneer hoor je of je gewonnen hebt?

Bij ieder event met een winactie staat duidelijk vermeld tot welke datum je kunt meedoen. Dat is de sluitingsdatum.

In je memberaccount bij 'winacties' zie je precies aan welke acties je hebt meegedaan. Klik op de naam van het event voor meer info, zoals de sluitingsdatum.
Let op:
Het is de organisatie zelf die bepaalt of er een winactie is gekoppeld aan een event en hoe lang die actie loopt – niet Guestzone.

De sluitingsdatum kan ook nog wel eens verschuiven dus hou het goed in de gaten!

Gewonnen?

Van harte gefeliciteerd! Hier lees je wat je kunt verwachten.

Je krijgt van ons een sms.
Dat is de bevestiging dat je hebt gewonnen, voor welk evenement je hebt gewonnen, wat je hebt gewonnen (gastenlijstplekken of vrijkaarten), de datum en de locatie.

Je krijgt ook een e-mail.
Daarin staat extra informatie over het event en de toegang.

Niets ontvangen?
Check dan je spambox!

Let op: de mail gaat naar het e-mailadres dat in je memberaccount staat. Zorg dus dat dat klopt.

Gastenlijstplekken gewonnen?
Zorg dat je op tijd binnen bent – de sluitingstijd staat in onze mail en kun je terugvinden bij de informatie van het evenement.

Geef bij de entree aan dat je via Guestzone op de gastenlijst staat. De persoon die je meeneemt staat niet met naam op de lijst, maar moet wel voldoen aan de voorwaarden (zoals minimumleeftijd).

Neem sowieso altijd je ID mee, zodat jij – en degene die je meeneemt – je kunnen legitimeren. Vrijkaarten gewonnen?
Je ontvangt de tickets pas na sluiting van de winactie, rechtstreeks van de organisatie of hun ticketbureau zoals Paylogic, CM.com, YourTicketProvider, Tibbaa of Weeztix.

De organisatie gebruikt het e-mailadres dat in jouw memberaccount staat. Lees hun mail goed, soms moet je namelijk voor een bepaalde tijd binnen zijn.

De tickets worden vaak op het allerlaatste moment verstuurt om doorverkoop te voorkomen. De dag vóór het event nog niets ontvangen?
Check jouw spambox goed want in 99% van de gevallen vinden members daar toch de mail met de tickets.

Neem anders contact met ons op.
Account verwijderen?
Heb je bericht gehad dat je gewonnen hebt, maar verwijder je jouw account vóór de sluitingsdatum van de winactie?

Dan worden je gegevens niet meer doorgestuurd naar de organisatie – omdat ze simpelweg niet meer in ons systeem staan en ontvang je dus géén tickets.

Wacht dus met het verwijderen van je account tot ná het evenement.

Identificatie
Neem altijd je ID mee, zodat jij – en degene die je meeneemt – je kunnen legitimeren.

De organisatie mag je weigeren als:
👉 Je geen geldig legitimatiebewijs hebt;
👉 Je ID niet overeenkomt met je profielgegevens;
👉 Je niet voldoet aan de minimumleeftijd;
👉 Je handelt in strijd met de (huis)regels van het event of de locatie.

Dit geldt ook voor de persoon die je meeneemt.

Gastenlijstplekken

Gastenlijstplekken gewonnen? Zo werkt het!

Bevestiging per sms én e-mail
Je ontvangt een sms met alle belangrijke info. Daarnaast sturen we je ook een e-mail met extra details over het event.

Niets ontvangen? Check je spambox.

Op tijd binnen zijn
Bij gastenlijstplekken geldt altijd een sluitingstijd. Die vind je in bij de informatie van het evenement en in je memberaccount, bij de winacties van het betreffende event.

Zorg dat je ruim op tijd binnen bent en meld bij de entree dat je via Guestzone op de gastenlijst staat.

Je introducee
De naam van je +1 staat niet op de lijst, maar diegene moet wel aan alle toegangseisen voldoen (zoals de minimumleeftijd).

Verwijderen account
Heb je gewonnen en verwijder je daarna je account vóórdat de winactie sluit?

Dan worden je gegevens niet meer doorgestuurd naar de organisatie en ontvang je dus géén tickets. Als je jouw account wil verwijderen, doe dit dan pas ná het event.

Identificatie verplicht
Neem altijd je ID mee, zodat jij – en degene die je meeneemt – je kunnen legitimeren.

Zonder geldig legitimatiebewijs kan de organisatie je de toegang weigeren, net als bij een mismatch tussen je profiel en je ID, te jonge leeftijd of schending van de huisregels.

Vrijkaarten / e-tickets

Vrijkaarten gewonnen? Zo werkt het!

Bevestiging per sms én e-mail
Je ontvangt een sms met alle belangrijke info. Daarnaast sturen we je ook een e-mail met extra details over het event.

Niets ontvangen? Check je spambox.

Tickets komen ná sluiting van winactie
Wanneer een winactie sluit stuurt ons systeem de gegevens van de winnaars naar de betreffende organisatie. Zij hebben ook even tijd nodig om dat administratief te verwerken. Dus de mail met de e-tickets ontvang je sowieso pas nádat de winactie is gesloten.

In je memberaccount bij 'winacties' zie je precies aan welke acties je hebt meegedaan. Daar kun je ook de sluitingsdatum vinden. Mail via Ticketbureau
De mails versturen de organisaties vanuit hun ticketpartner zoals Paylogic, CM.com, Tibbaa, YourTicketProvider of Weeztix. Deze e-mail kan dus in je spambox belanden.

Let op: organisaties versturen de e-tickets vaak op het allerlaatste moment om zwarthandel te voorkomen.

Heb je ook via een andere party-site gewonnen? Dan krijg je meestal geen dubbele tickets.

Niets ontvangen de dag vóór het event?
Check jouw spambox goed want in 99% van de gevallen vinden members daar toch de mail met de vrijkaarten.

Neem anders contact met ons op.
Identificatie
Neem altijd je ID mee, zodat jij – en degene die je meeneemt – je kunnen legitimeren.

De organisatie mag je weigeren als:
👉 Je geen geldig legitimatiebewijs hebt;
👉 Je ID niet overeenkomt met je profielgegevens;
👉 Je niet voldoet aan de minimumleeftijd;
👉 Je handelt in strijd met de (huis)regels van het event of de locatie.

Dit geldt ook voor de persoon die je meeneemt.

Account verwijderen?
Heb je bericht gehad dat je gewonnen hebt, maar verwijder je jouw account vóór de sluitingsdatum van de winactie?

Dan worden je gegevens niet meer doorgestuurd naar de organisatie – omdat ze simpelweg niet meer in ons systeem staan en ontvang je dus géén tickets.

Wacht dus met het verwijderen van je account tot ná het evenement.

Evenement geannuleerd na winst

Soms wordt er helaas een evenement geannuleerd.

Dat is altijd de beslissing van de organisatie en daar kunnen wij niets aan doen.

We snappen dat dit flink balen is, maar Guestzone is niet verantwoordelijk voor:
👉 De annulering van het evenement;
👉 Teruggave van gemaakte kosten (zoals deelnamekosten);
👉 Omzetten van gewonnen kaarten en gastenlijstplekken naar een ander event.

Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om de gewonnen vrijkaarten of gastenlijstplekken te claimen voor een ander evenement van de organisatie.

Mocht dat lukken dan informeren wij je daarover per e-mail.

Geen e-tickets ontvangen?

Heb je vrijkaarten gewonnen?

Tickets komen ná sluiting van winactie
Je hebt van ons een mail gekregen met daarin de bevestiging dat je de e-mail met de ticketlink pas ontvangt nadat de winactie is gesloten.

Nadat een winactie eindigt stuurt ons systeem de gegevens van de winnaars naar de betreffende organisatie. Zij hebben ook even tijd nodig om dat administratief te verwerken.

Dus de mail met de e-tickets ontvang je sowieso pas nádat de winactie is gesloten.

In je memberaccount bij 'winacties' zie je precies aan welke acties je hebt meegedaan. Daar kun je ook de sluitingsdatum vinden. Mail via Ticketbureau
De tickets versturen de organisaties via hun ticketpartner zoals Paylogic, CM.com, Tibbaa, YourTicketProvider of Weeztix. Deze e-mail kan dus in je spambox belanden.

Bovendien sturen organisaties vaak op het allerlaatste moment de e-tickets om zwarthandel te voorkomen.

Heb je ook via een andere party-site gewonnen? Dan krijg je meestal geen dubbele tickets.

Niets ontvangen de dag vóór het event?
Check jouw spambox goed want in 99% van de gevallen vinden members daar toch de mail met de vrijkaarten.

Neem anders contact met ons op.
Let op!
Controleer niet pas op de dag dat het evenement plaatsvindt of je de tickets goed hebt ontvangen.

In onze winmail geven we aan dat je ons uiterlijk de dag vóór het evenement moet laten weten als je niets hebt ontvangen. Op de dag zelf is het helaas vaak te laat om nog iets te regelen – zeker omdat de tickets niet door ons, maar door de organisatie zelf worden verstuurd.

Check dus de dag vóórdat het evenement plaatsvindt of je de tickets hebt ontvangen.

Gastenlijstproblemen bij entree?

Had je gastenlijstplekken gewonnen maar bij de ingang ging het toch mis?

We begrijpen heel goed hoe vervelend en ongemakkelijk dat is!

Weet dat wij er alles aan doen om dit te voorkomen. Zo checken we altijd of de organisatie de gegevens van onze winnaars correct heeft ontvangen en aan ons heeft bevestigd.

Toch kan er, ondanks onze zorg, soms helaas iets misgaan.

Laat het ons in dat geval altijd weten, zodat we het kunnen uitzoeken en als nodig actie kunnen ondernemen.

Gewonnen maar kan niet gaan

Als je gastenlijstplekken of vrijkaarten hebt gewonnen, gaat de organisatie er ook vanuit dat je aanwezig bent.

Ben je verhinderd? Meld je dan altijd op tijd af.

Laat je niets van je horen en achteraf blijkt dat je niet bent geweest, dan kunnen we besluiten om je uit te sluiten van toekomstige winacties.

Afmelden doe je eenvoudig via je account bij 'winacties'.
Even doen dus! Bovendien kunnen wij dan iemand anders blij maken.

Gewonnen voor twee events op dezelfde dag?

Je mag meedoen aan meerdere winacties, ook als de evenementen op dezelfde datum zijn.

Het kan dus gebeuren dat je én voor event A én voor event B een 'winst-melding' ontvangt.

Zijn de events op dezelfde tijden?
Meld je dan voor één van de twee evenementen af via je memberaccount onder winacties. Zijn de events op verschillende tijden?
Bijvoorbeeld een festival overdag en een clubnacht ‘s avonds?

Dan kun je natuurlijk gewoon naar allebei — afmelden is dan niet nodig.

Heb ik wel of niet gewonnen?

Het kan gebeuren dat je een sms krijgt dat je niet hebt gewonnen, en later tóch een bericht ontvangt dat je alsnog vrijkaarten of 2 gastenlijstplekken hebt gewonnen.

Dat is geen fout. Soms melden winnaars zich af, waardoor vrijkaarten en plekken weer vrijkomen. Wij verloten deze dan opnieuw onder de overige deelnemers, zo proberen we zoveel mogelijk members blij te maken.

We snappen dat dit soms wat last-minute is, maar hopelijk ben je er alsnog blij mee!

Gastenlijstplekken/e-tickets weggeven/verkopen?

Heb jij gastenlijstplekken of vrijkaarten gewonnen en die wil je verkopen of aan iemand anders geven?

Niet toegestaan!
Gewonnen toegang via Guestzone is namelijk persoonlijk en niet overdraagbaar.

Dat betekent:
👉 Je kunt ze niet aan iemand anders geven;
👉 Je kunt ze niet op naam van iemand anders laten zetten;
👉 Je mag ze niet te koop aanbieden via platforms zoals Ticketswap, Marktplaats of Facebook.

Als wij zien dat gewonnen plekken of tickets worden verkocht of aangeboden wordt het Member account direct verwijderd.

Daarnaast geven we de gegevens van diegene door aan alle andere partysites en ticketapps, die vervolgens ook hun maatregelen nemen.

Wat kost deelname aan winacties?

Iedere deelname aan een winactie kost €0,40.

Waarom wij deze vergoeding vragen?
Wie Guestzone bezoekt, verwacht een snelle, veilige en gebruiksvriendelijke site. Terecht.

Je wilt een actuele party-agenda, het laatste dance-nieuws én vooral veel winacties voor de beste feesten en festivals.

En precies dát bieden we. Maar daar gaat veel tijd, energie en geld in zitten. Om die kwaliteit te blijven leveren, vragen we een kleine bijdrage van 40 cent per deelname aan een winactie of notificatie.

Kosten
Wij bestaan inmiddels ruim 15 jaar en hebben op dit moment 145.350 vrijkaarten verloot.

Uit onze statistieken blijkt dat er gemiddeld zo’n drie deelnames nodig zijn om te winnen.

Wanneer je wint krijg je twee bevestigingen via sms (€2 per stuk). In totaal komt dat op €5,20.

Wat krijg je daarvoor?
Twee vrijkaarten of twee plekken op de gastenlijst.

De gemiddelde waarde daarvan:
👉 Clubavond: €50
👉 Festival: €130

Met drie clubavonden en één festival als verhouding wat wij verloten, ligt de gemiddelde waarde van twee gewonnen tickets rond de €70.

No-brainer
Gemiddeld geven members bij ons iets meer dan 5 euro uit om 2 vrijkaarten te winnen twv €70, dat is toch een no-brainer?

Meer informatie kun je vinden in de Algemene Voorwaarden en Spelvoorwaarden.

Problemen met deelname aan winacties?

Heb je problemen om deel te nemen aan een winactie? Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Heb je een memberaccount aangemaakt?
Zijn alle verplichte velden in je profiel ingevuld?
Is je telefoonnummer juist ingevoerd én geactiveerd?

Het telefoonnnummer moet een Nederlands telefoonnummer zijn, aangesloten op een Nederlands netwerk (provider).

Foutmeldingen
Wanneer wij een sms proberen te versturen doen wij dit via onze sms-provider. Vervolgens probeert jouw provider het bericht af te leveren en stuurt aan onze sms-provider een code door wat de status van aflevering aangeeft.

Mocht het niet lukken om het bericht dat wij hebben verstuurd op jouw telefoon te tonen verstuurt ons systeem automatisch een e-mail naar het adres waarmee jij bent ingeschreven met meer informatie over dat probleem.

Wij willen natuurlijk dat ook jij zonder problemen kan meedoen met onze winacties!

Niet tevreden?

Niet tevreden? Laat het ons weten!

We doen er al meer dan 15 jaar alles aan om onze bezoekers, volgers en members de best mogelijke service te bieden. Toch kan het helaas gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.

Laat het ons weten via een e-mail met een korte toelichting van je klacht.

We nemen alle meldingen serieus en streven ernaar om samen tot een oplossing te komen. In 99% van de gevallen lukt dat en daar zijn we trots op.

Je ontvangt sowieso binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Account verwijderen

Wil je jouw memberaccount verwijderen of de sms-service opzeggen?

Stuur ons dan even een mail met het adres en telefoonnummer waarmee je bij ons staat ingeschreven.

Zo kunnen wij het snelst jouw gegevens opzoeken en aanpassen in ons systeem.


Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen?

Stuur ons dan even een mailtje, we reageren snel!





De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 145.350 vrijkaarten verloot onder onze members.

Dat zijn er ruim 800 per maand. En dat al ruim 15 jaar lang!

Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten en gastenlijstplekken kunt winnen.


Je maakt bovendien direct kans op Apple AirPods 4 twv €149!

Maak kans op Apple Airpods 4!


Geniet van helder geluid bij je favoriete muziek of podcast met Apple AirPods 4. Dankzij de ingebouwde H2 chip komen lage, midden en hoge tonen duidelijk naar voren. Hierdoor hoor je muziek gebalanceerd en helder. De oordopjes zitten dankzij het earbud ontwerp stevig in je oren.

Ze vallen hierdoor minder snel uit en je luistert lang comfortabel naar je favoriete muziek.

De oordopjes hebben een accuduur van 5 uur en in de oplaadcase zit een accuduur van 25 uur. Zo luister je tot wel 30 uur naar je favoriete muziek. Dankzij spatial audio klinkt muziek ruimtelijk. Dit geeft je het gevoel alsof het live afspeelt.

Al member?

Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.



Vrijkaarten voor de beste events


Hoe kan ik meedoen met de winacties?

Al ruim 10 jaar verloten we iedere maand ruim 1.000 vrijkaarten. De kans om vrijkaarten te winnen bij Guestzone is dan ook heel groot.


Win vrijkaarten
Logo Guestzone

Inloggen


member organisatie
Of login met je emailadres



Beveiligd door reCAPTCHA.
Win vrijkaarten
Logo Guestzone

Member account aanmaken


member organisatie
Of registreer met email


akkoord met de algemene voorwaarden

Beveiligd door reCAPTCHA.
Win vrijkaarten
Logo Guestzone

Zakelijk account aanmaken


member organisatie


akkoord met de algemene voorwaarden

Beveiligd door reCAPTCHA.
Logo Guestzone
Vul het e-mailadres in waarmee je bij ons bent ingeschreven.






Beveiligd door reCAPTCHA.
Wachtwoord wijzigen
vul hieronder 2x je nieuwe wachtwoord in

Uitnodigingen
Hier informatie over winactie
Deelnames 0
Afmelden?
Wanneer je geen gebruik kunt maken van deze winactie, meld je dan z.s.m. af zodat wij nog iemand anders blij kunnen maken.


Let op: het is verboden om jouw gewonnen aan te bieden en/of te verkopen. Klik hier voor meer informatie.

Introducé aanmelden
Gewonnen:

Degene die ik graag mee neem naar event-name op event-date is:

Man Vrouw


Geef dit vóór introduce-name aan ons door!
Gegevens introducé
Voornaam:
Achternaam:
E-mail:


Win vrijkaarten!
Koppel jouw mobiele nummer.

Kosten
€0,40 per deelname per winactie.

Koppelen via telefoon
Klik op de link van de code en verstuur het bericht naar 4004.

Koppelen via laptop/pc
Verstuur op je mobiel de code via een sms naar 4004.

Code
Telefoonnummer herstellen

Via Mobiel?
Klik op de link van de code zodat deze automatisch wordt geïmporteerd naar je telefoon. Druk daarna op 'verstuur'.


Zit je achter een PC?
Ga op je mobiel naar 'berichten', toets de onderstaande code in en verstuur de sms naar 4004


De code:

Nieuw nummer koppelen

Klik op de link van de code. Die wordt dan automatisch geïmporteerd in de app 'berichten'. Verstuur het bericht.

CODE:

Je kunt ook handmatig de code intoetsen en de sms versturen naar 4004


Akkoord met sms om te winnen

Als je meedoet aan een winactie en je wint krijg je hiervan een SMS. Deze kost geld.

Klik hier voor meer informatie.
Premium service
Update service
Ontvang een berichtje wanneer wij belangrijk nieuws hebben. Zo blijf je altijd op de hoogte.
E-mailadres wijzigen
E-mailadres valideren
Klik op onderstaande button om een nieuwe mail te versturen zodat jij je mailadres kunt bevestigen.

Let op!
Wanneer je de mail niet direct kunt vinden, check dan je spambox.
Wachtwoord wijzigen
Type hieronder je nieuwe wachtwoord in

Account verwijderen
Je kunt je account verwijderen