Win je eigen clubavond in Sugarfactory!
Sugarfactory geeft Amsterdamse creatievelingen de kans om in de schoenen van haar programmeurs, promotors en het creatieve team te stappen. De nachtclub doet een oproep om een eigen clubconcept in te zenden. De winnaar met het meest unieke idee, mag begin 2013 – met ondersteuning van Absolut Vodka – in Sugarfactory een Helix clubavond organiseren. Deelnemen kan tot 19 november 2012, door een concept in te zenden via helix@sugarfactory.nl.
Al een eeuwigheid een geweldig idee voor een feest, maar geen idee waar te beginnen en waar je het geld vandaan moet halen? Niets hoeft je meer tegen te houden, want Sugarfactory geeft je de kans om jouw droom waar te maken. Of je nu student, creatieveling of beginnend feestorganisator bent; iedereen kan meedoen. De spelregels zijn heel simpel, die zijn er namelijk niet! Geef je creativiteit de vrije loop, stuur je idee in en misschien mag jij je eigen clubavond in productie brengen.
Meedoen?
Meedoen kan tot 19 november 2012, door je plan te mailen naar helix@sugarfactory.nl. Beschrijf bij aanmelding je concept, de naam van je feest, wat er allemaal gaat gebeuren, wat de benodigdheden zijn en hoe je de promo gaat aanpakken. Denk hierbij aan dj’s, decor, acts, licht, artwork en extra’s. Een professionele jury bestaande uit Michiel Bierman (NGHTDVSN), Niels Brands (Fire in the Disco Bookings), Myra Driessen (Sugarfactory) en Darla van Hoorn (Kult&Ace Marketing PR), kiest op basis van haalbaarheid en originaliteit, uit alle inzendingen één winnaar. Deze winnaar krijgt de ruimte om - met budget van Sugarfactory - begin 2013 een Helix clubavond te hosten!
Helix
Helix is al een aantal jaar dé populaire clubavond van Sugarfactory. Inmiddels is Helix uitgegroeid tot een volwaardige cross-over avond, waarin naast de kwalitatieve muziek - variërend van nu-disco tot tech-house - ook kunst en cultuur hoog in het vaandel staan. Niets is te gek; van live-art en videomapping tot interactieve visuals en een ping-pong tafel op het podium. De avonden worden doorgaans ingevuld door jonge honden uit het uitgaanscircuit, maar met de ‘win je eigen feest’ competitie krijgt het publiek ook een belangrijk rol als ‘creator’. “Dit is ook precies waar het woord Helix voor staat”, zegt Timo, organisator van Helix. “Het helixteken is van oorsprong Grieks en staat voor synergie, het bundelen van krachten.
Foutje gezien?
Let us know!
Dé plek voor alle Dance-liefhebbers!
✨ Al meer dan 15 jaar het party-platform
✨ De beste festivals en events
✨ Het allerlaatste Dance-nieuws
✨ Al 148.676 vrijkaarten verloot
✨ Door Trustpilot beoordeeld als 'uitstekend'
✨ Ruim 83.000 fans en volgers op Facebook
Win nieuwe Apple AirPods 4!
Per 27 september 2025 zijn onze Algemene
Voorwaarden en
Spelvoorwaarden geüpdatet. Door onze site te gebruiken ga je
akkoord met de nieuwste versies.
Beveiligd door reCAPTCHA.
Let op: het is verboden om jouw gewonnen aan te bieden en/of te verkopen. Klik hier voor meer informatie.