Sugarfactory geeft Amsterdamse creatievelingen de kans om in de schoenen van haar programmeurs, promotors en het creatieve team te stappen. De nachtclub doet een oproep om een eigen clubconcept in te zenden. De winnaar met het meest unieke idee, mag begin 2013 – met ondersteuning van Absolut Vodka – in Sugarfactory een Helix clubavond organiseren. Deelnemen kan tot 19 november 2012, door een concept in te zenden via helix@sugarfactory.nl.
Al een eeuwigheid een geweldig idee voor een feest, maar geen idee waar te beginnen en waar je het geld vandaan moet halen? Niets hoeft je meer tegen te houden, want Sugarfactory geeft je de kans om jouw droom waar te maken. Of je nu student, creatieveling of beginnend feestorganisator bent; iedereen kan meedoen. De spelregels zijn heel simpel, die zijn er namelijk niet! Geef je creativiteit de vrije loop, stuur je idee in en misschien mag jij je eigen clubavond in productie brengen.
Meedoen?
Meedoen kan tot 19 november 2012, door je plan te mailen naar helix@sugarfactory.nl. Beschrijf bij aanmelding je concept, de naam van je feest, wat er allemaal gaat gebeuren, wat de benodigdheden zijn en hoe je de promo gaat aanpakken. Denk hierbij aan dj’s, decor, acts, licht, artwork en extra’s. Een professionele jury bestaande uit Michiel Bierman (NGHTDVSN), Niels Brands (Fire in the Disco Bookings), Myra Driessen (Sugarfactory) en Darla van Hoorn (Kult&Ace Marketing PR), kiest op basis van haalbaarheid en originaliteit, uit alle inzendingen één winnaar. Deze winnaar krijgt de ruimte om - met budget van Sugarfactory - begin 2013 een Helix clubavond te hosten!
Helix
Helix is al een aantal jaar dé populaire clubavond van Sugarfactory. Inmiddels is Helix uitgegroeid tot een volwaardige cross-over avond, waarin naast de kwalitatieve muziek - variërend van nu-disco tot tech-house - ook kunst en cultuur hoog in het vaandel staan. Niets is te gek; van live-art en videomapping tot interactieve visuals en een ping-pong tafel op het podium. De avonden worden doorgaans ingevuld door jonge honden uit het uitgaanscircuit, maar met de ‘win je eigen feest’ competitie krijgt het publiek ook een belangrijk rol als ‘creator’. “Dit is ook precies waar het woord Helix voor staat”, zegt Timo, organisator van Helix. “Het helixteken is van oorsprong Grieks en staat voor synergie, het bundelen van krachten.
Foutje gezien? Let us know!
Maak kans op een Marshall Emberton draadloze speaker twv €126!
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 139.275 vrijkaarten
verloot onder onze members.
Dat zijn er ruim 800 per maand. En dat al bijna 15 jaar lang!
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten, gastenlijstplekken, vip-tafels en bonnen/muntjes kunt winnen.
Je maakt bovendien direct kans op een draagbare Marshall Emberton waterdichte speaker twv €126!
De Emberton gebruikt True Stereophonic, een unieke vorm van multidirectioneel geluid van Marshall met een absolute 360 ° -geluidservaring waarbij elke plek een sweet spot is.
Met 20+ uur van speeltijd kan je urenlang genieten van het superieure geluid van Marshall. Met een gewicht van slechts 0,7 kg is deze lichtgewicht luidspreker sterk en veerkrachtig, met een extreem duurzaam en gebruiksvriendelijk ontwerp waardoor deze speaker geschikt is voor elke gelegenheid.
Al member?
Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.
Maak extra kans door een leuke/originele reactie te schrijven onder onze Facebookpost.