
Nummer 1 Female Artist en nummer 1 wodkamerk ter wereld slaan de handen ineen in hun zoektocht naar het meest bijzondere nachtleven van dit universum.
18 augustus 2011: Smirnoff Co. lanceert vandaag het Smirnoff Nightlife Exchange Project met het gedurfde doel om 10 miljoen mensen uit 50 verschillende landen met elkaar het meest originele nachtleven te laten beleven en ervaren. Het Smirnoff Nightlife Exchange Project is een ambitieuze poging om 's werelds meest unieke en interessante nachtleven te ontdekken, samenkomend in one-of-a-kind ervaringen op dezelfde avond over de hele wereld. Dit jaar zal Madonna deel uitmaken van het Smirnoff Nightlife Exchange Project en gaat Smirnoff en Madonna op zoek naar de beste danser(es) ter wereld om haar bij te staan tijdens haar volgende tour.
Nachtvlinders wereldwijd worden uitgenodigd deel te nemen aan het Smirnoff Nightlife Exchange Project. Samen met Smirnoff maken zij een ‘nightlife cocktail’ van bijzondere events. Wij vragen deze feestbeesten ideeën te delen over waarin hun lokale nachtleven zich onderscheidt. Dit word onderverdeeld in de categorieën: drank, dans, mode, muziek en locatie. De meest inspirerende suggesties van elke regio worden online weergegeven en vervolgens uitgewisseld met andere landen in november. Bij online deelname maken fans kans op een ticket naar een van de global events of een toegangsbewijs naar het Smirnoff Nightlife Exchange Project in hun eigen stad.
Een van de constante aspecten van het wereldwijde nachtleven is dans. Naast het indienen van ideeën over wat het nachtleven in hun land zo speciaal maakt, kunnen fans deelnemen aan een unieke online danswedstrijd.
Tijdens een van de geselecteerde Smirnoff Nightlife Exchange Project ervaringen zal Madonna aanwezig zijn terwijl finalisten voor haar oog kunnen strijden. De winnaar krijgt de unieke kans om als een van Madonna’s dansers mee te gaan op haar volgende tour.
“Wat ik zo interessant vind aan het Smirnoff Nightlife Exchange Project is de combinatie van deelnemen aan de viering van het nachtleven en de kans ‘s werelds beste dansers te ontdekken,” aldus Madonna. “De beste dansers vind je altijd in de club, waar zij op zoek zijn naar de meest originele ervaring, net als Smirnoff doet met dit project.” Voegt zij daar nog aan toe.
Het Smirnoff Nightlife Exchange Project is in het leven geroepen om landen te verenigen en te mixen om zo een unieke ervaring van het nachtleven neer te zetten waarbij de beste dansers van de wereld in de spotlights worden gezet met hun persoonlijke stijl en flair.
De danswedstrijd begint vandaag en danst door tot 10 oktober 2011. Om mee te doen maak je een dansvideo van 60 seconden die je post op de Smirnoff Facebook pagina. Voor meer info kijk je op www.smirnoff.com.
"Smirnoff brengt het meest originele nachtleven van de hele wereld samen en geeft iedereen de kans om daar te zijn door buitengewone, one-of-a-kind ervaringen. Wie kan er beter beslissen over de beste danser(es) dan Madonna zelf?” verteld Simon Burch, Global Brand Director van Smirnoff Co.
Als 's werelds nummer een wodkamerk zit Smirnoff Co al generaties lang in het hart van het nachtleven. Daarnaast is Smirnoff gastheer van ‘s werelds grootste community op Facebook met fans die actief deelnemen aan de Smirnoff gebeurtenissen, de wall opfleuren met commentaar en hier ook met grote regelmaat hun ideeën over uniek nachtleven delen.
De 50 landen die deelnemen aan de Smirnoff Nightlife Exchange Project zijn: Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië, Bulgarije, Kameroen, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Dominicaanse Republiek, Dubai, Ecuador, El Salvador, Duitsland, Ghana, Groot-Brittannië, Griekenland, Guatemala, India, Indonesië, Ierland, Israël, Italië, Jamaica, Japan, Kenia, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Nigeria, Noorwegen, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Roemenië, Servië, Thailand, Trinidad, Turkije, Uruguay, U.S.A., Venezuela, Vietnam, Zuid- Afrika en Zuid-Korea.
Het Smirnoff Nightlife Exchange Project, waaronder ook de unieke danswedstrijd valt, is het eerste onderdeel van een veelzijdige overeenkomst tussen Madonna en haar partner Live Nation en Diageo, het moederbedrijf van The Smirnoff Co. Meer details zullen in de komende maanden worden vrijgegeven.
Voor updates over Madonna, kunt u terecht op
http://www.facebook.com/madonna.
Foutje gezien? Let us know!