De organisatoren van het initiatief Disco Boodschappen, die ook achter het Tomatengevecht op de Dam zitten, hebben een akkoord met supermarktketen Dirk van den Broek. Voor het eerst zal het evenement op vrijdag 10 april na sluitingstijd plaats vinden aan het Marie Heinekenplein in Amsterdam.
De organisatoren kwamen op het ludieke idee nadat een student in 2012 een briefje op hing bij een Amsterdamse supermarkt met de vraag of er niet een keertje disco-winkelen georganiseerd kan worden. Er werd een foto van het briefje gemaakt die BNN-presentator Valerio Zeno 2 jaar later op Twitter verspreidde.
Mede organisator Joep Verbunt: ‘Toen we het briefje zagen wisten we het meteen: dit moeten wij gaan organiseren. Na bekendmaking van ons plan op 15 januari hebben we bijna 10.000 Facebook aanmeldingen voor het evenement gekregen. Vervolgens zijn we met verschillende supermarktketens in gesprek gegaan. Dirk van den Broek sluit het beste aan bij wat we willen neerzetten.’
Naast een geluidsset, een DJ en veel discolichten worden de bezoekers ook verrast met een Warsteiner pop up bar, Coca Cola dance battle en een disco bowlingbaan van Club Knijn.
Marketing manager Loes de Jong van Dirk van den Broek: ‘Wij waren direct enthousiast over dit initiatief en stellen onze grootste supermarkt in Amsterdam beschikbaar voor deze actie. Als boodschappen doen nog leuker kan, werken we daar graag aan mee.’
Om het in goede banen te leiden is besloten om maximaal 500 boodschappers toe te laten. Meedoen kan door van te voren een “boodschappenlijst” van €7,50 te kopen. Met dit lijstje kan de bezoeker op de avond zelf een volle tas aan gratis boodschappen verzamelen. Voor een volledig verzorgde avond, waarbij je zelfs je portemonnee thuis kunt laten, hoeft de bezoeker zich alleen om te kleden in een disco outfit. Aanmelden kan om 15:00 vandaag via www.discoboodschappen.nl.
Foutje gezien? Let us know!
Maak kans op een Marshall Emberton draadloze speaker twv €126!
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 139.291 vrijkaarten
verloot onder onze members.
Dat zijn er ruim 800 per maand. En dat al bijna 15 jaar lang!
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten, gastenlijstplekken, vip-tafels en bonnen/muntjes kunt winnen.
Je maakt bovendien direct kans op een draagbare Marshall Emberton waterdichte speaker twv €126!
De Emberton gebruikt True Stereophonic, een unieke vorm van multidirectioneel geluid van Marshall met een absolute 360 ° -geluidservaring waarbij elke plek een sweet spot is.
Met 20+ uur van speeltijd kan je urenlang genieten van het superieure geluid van Marshall. Met een gewicht van slechts 0,7 kg is deze lichtgewicht luidspreker sterk en veerkrachtig, met een extreem duurzaam en gebruiksvriendelijk ontwerp waardoor deze speaker geschikt is voor elke gelegenheid.
Al member?
Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.
Maak extra kans door een leuke/originele reactie te schrijven onder onze Facebookpost.