Op zaterdag 5 juli beleefden ruim 40.000 dance liefhebbers uit meer dan 75 landen de wereldpremière van de nieuwe show van Sensation ‘Welcome to the Pleasuredome’. Het thema van dit jaar staat volledig in het teken van de ultieme speeltuin voor volwassenen die alle zintuigen prikkelt. De combinatie van unieke special effects, lichtshows en pyrotechniek zorgt samen met de (inter)nationale line-up van top dj’s en het hoogste decor ooit, voor een onevenaarbaar wereldtournee.
Een nacht vol verleiding
De show start met enorme hydraulische bogen die omhoog komen tot een indrukwekkende hoogte van maar liefst 23 meter. Daarmee vormt dit gloednieuwe decor het hoogste van Sensation ooit. De dj-booth staat tussen de bogen en is gevestigd in een gigantische carrousel met levensgrote paradepaarden en 11 meter hoge vrouwenlichamen, die sensueel tegen de carrousel leunen. In combinatie met de spectaculaire lichtshow, burlesk danseressen, acrobaten en bijzondere special effects zorgt dit voor een onvergetelijke reis door de nacht.
Dansvloer ontketend
Nadat Mr. White traditiegetrouw de show op spectaculaire wijze opent, neemt de Nederlandse Chuckie het stokje van hem over en brengt het publiek naar een volgend niveau. Halverwege de avond stapt Nicky Romero de dj-booth in en laat hij wederom zien waarom hij in de top 10 DJ ranking van de wereld staat. De dansvloer ontketent als de achttienjarige superster Martin Garrix de draaitafels overneemt. Het publiek ontploft als hij het Sensation Anthem “Tremor” speelt, dat hij samen met Dimitri Vegas & Like Mike produceerde. Het Belgische duo laten de grond schudden vanaf het moment dat ze op de play button drukken. The Australische tweelingzussen NERVO eindigen de avond in stijl met een stevige set die iedereen op de dansvloer houdt tot het einde van de show.
De première heeft de verwachtingen van Duncan Stutterheim, CEO SFX Europe en mede-oprichter van ID&T, overtroffen. “Vanaf de opening met de iconische Mr. White tot de afsluiting met NERVO, alle dj’s speelden uptempo. Samen zorgden zij ervoor dat er een ongelofelijke energie vrijkwam. Vanwege de manier waarop de show is opgebouwd, samen met dit soort geweldige artiesten en acts, bleef het publiek de hele nacht betoverd. Het WK kijken was ook een eerste, maar zeer bijzondere ervaring. Helemaal na de verlenging en de penalty’s. Het was flink wat extra werk om iedereen de wedstrijd te kunnen laten zien, maar het was het meer dan waard. Wat een geweldig feest!”
Sensation doneert 1.340 aantal uur aan 10,000 HOURS
Sensation heeft in de aanloop naar het event 1.340 uur bijgedragen aan de stichting 10,000 HOURS. Een initiatief van ID&T dat jonge mensen inspireert om hun tijd te doneren en daarmee iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo organiseerde Sensation de afgelopen paar weken vrijwilligersdagen in Amsterdam en Sint Petersburg. Ambassadeur Nicky Romero organiseerde vlak voor Sensation ook een speciale dj-dag waar hij met fans en graffiti kunstenaar Royalsteelz een gezinsvervangend huis opvrolijkte.
Over Sensation
Wat in 2000 begon als eenmalige happening in de Amsterdam ArenA, is uitgegroeid tot een internationaal fenomeen dat 30 landen bezocht en wereldwijd ruim 2 miljoen bezoekers heeft getrokken tot nu toe. Sensation maakt haar naam waar met thema's waarin het publiek betrokken wordt door middel van de witte dresscode. Het concept won awards voor 'best event of the year' in onder meer Nederland, Duitsland, Australië, Brazilië en Denemarken. Sensation gebruikt de positieve kracht van muziek en dans als een universele taal die miljoenen mensen met elkaar verbindt.
10,000 HOURS
Wereldwijd inspireert 10,000 HOURS jonge mensen om tijd te doneren en iets goeds te doen voor een ander. In samenwerking met festivals en dj’s organiseert 10,000 HOURS vrijwilligersdagen. Van het renoveren van speelplaatsen voor kinderen met een verstandelijke beperking, tot het bieden van een helpende hand in verzorgingshuizen voor ouderen. Geïnspireerd door de positieve sfeer onder bezoekers van dancefestivals, ontstond in 2010 het idee om krachten te bundelen en gezamenlijk tijd te doneren aan het milieu en maatschappelijke organisaties die het hard nodig hebben.
Partyreport Guestzone
Eén van onze reporters was aanwezig, lees hier het verslag!
Members nemen soms de moeite om ons te bedanken voor de gewonnen gastenlijstplekken en/of vrijkaarten, wat wij natuurlijk erg leuk vinden.
Het platform voor dance-liefhebbers in Nederland.
Guestzone is al meer dan 15 jaar de plek voor feestgangers in Nederland.
Waarom Guestzone?
✨ De beste festivals en events in onze partyagenda
✨ Altijd het laatste dance-nieuws
✨ Inmiddels 147.953 vrijkaarten verloot
✨ Members beoordelen ons met 4,9/5 sterren
✨ Meer dan 83.000 fans op Facebook Zo simpel werkt het
👉 Maak een gratis account
👉 Kies je favoriete winactie
👉 Deelname kost slechts 40 cent Doe ook mee!
Win vrijkaarten voor de beste events en festivals Betrouwbaar
⭐ 99% van onze members is enthousiast, duidelijk toch?
Maak direct kans op nieuwe Apple AirPods 4!
Wanneer je ervoor zorgt dat je jouw profiel na het aanmaken van je account volledig invult maak je bovendien kans op nieuwe Apple AirPods 4 twv €149!
Doe dit wel vóór 30 september 2025.
Geniet van helder geluid bij je favoriete muziek of podcast met Apple AirPods 4. Dankzij de ingebouwde H2 chip komen lage, midden en hoge tonen duidelijk naar voren. Hierdoor hoor je muziek gebalanceerd en helder. De oordopjes zitten dankzij het earbud ontwerp stevig in je oren.
De oordopjes hebben een accuduur van 5 uur en in de oplaadcase zit een accuduur van 25 uur. Zo luister je tot wel 30 uur naar je favoriete muziek. Dankzij spatial audio klinkt muziek ruimtelijk. Dit geeft je het gevoel alsof het live afspeelt.
Vrijkaarten voor de beste events en festivals!
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben we 147.953 vrijkaarten verloot onder onze members.
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten, gastenlijstplekken, vip-tafels en consumptiebonnen kunt winnen.
Wanneer je geen gebruik kunt maken van deze winactie, meld je dan z.s.m. af zodat wij nog iemand anders blij
kunnen maken.
Let op: het is verboden om jouw gewonnen aan te bieden en/of te
verkopen. Klik hier voor meer
informatie.
Introducé aanmelden
Vul hieronder de gegevens in van degene die jij meeneemt naar event-name op event-date.
Dus NIET je eigen gegevens invullen aub
Man
Vrouw
Geef dit uiterlijk op introduce-name
aan ons door!
Gegevens introducé
Voornaam: Achternaam: E-mail:
Win vrijkaarten!
Koppel jouw mobiele nummer.
Kosten
€0,40 per deelname per winactie.
Koppelen via telefoon
Klik op de link van de code en verstuur het bericht naar 4004.
Koppelen via laptop/pc
Verstuur op je mobiel de code via een sms naar 4004.
Code
Telefoonnummer herstellen
Via Mobiel?
Klik op de link van de code zodat deze automatisch wordt geïmporteerd naar je telefoon. Druk daarna op
'verstuur'. Zit je achter een PC?
Ga op je mobiel naar 'berichten', toets de onderstaande code in en verstuur de sms naar
4004
De code:
Nieuw nummer koppelen
Klik op de link van de code. Die wordt dan automatisch geïmporteerd in de app 'berichten'. Verstuur het bericht.
CODE:
Je kunt ook handmatig de code intoetsen en de sms versturen naar 4004
Akkoord met sms om te winnen
Als je meedoet aan een winactie en je wint krijg je hiervan een SMS. Deze kost geld.