Sensation
Details
Artiesten (a-z)
Prijzen
Voorverkoop
Vervoer
Meer infoen
- 20/02/2013
- 25/03/2013
Sensation maakt zich op voor de komst van 40.000 danceliefhebbers uit meer dan 75 landen. De kaartverkoop start op zaterdag 30 maart om 10.00 uur ’s ochtends via Sensation.com. Wie via de site een travel package boekt kan echter nu al tickets reserveren samen met een citytrip.
Moderne stadsjungle
“Het thema ‘INTO THE WILD’ gebruiken we om het nachtleven in 2013 te vergelijken met de universele wetten uit het dierenrijk,” zegt oprichter Duncan Stutterheim. “De DJ’s nemen de bezoekers mee van het begin tot het einde van de jacht; van het ontwaken van de wilde beesten en het veroveren van de prooi in de wildernis tot het genieten van de overwinning.” Het stadion wordt geheel omgetoverd in een witte oase. Om de ArenA te veranderen in een broeierige jungle is een organische wereld gecreëerd: een moderne stadsjungle met avatars in een mindblowing decor. Onder meer lichtshows en pyro effecten zorgen voor een futuristische sfeer.
Bezoeker is jager of prooi
“Sensation is een beleving,” vervolgt Stutterheim. “Acrobaten, artiesten en DJ’s zorgen samen met het publiek voor een onvergetelijke sfeer. INTO THE WILD belooft onze meest spectaculaire show ooit te worden. Denk qua sfeer aan een sensuele versie van de film The Hunger Games. Om de bezoekers Sensation maximaal te laten ervaren, maken zij deel uit van de show. Het enthousiasme van het publiek vormt - samen met de innovatieve special effects - een belangrijke succesfactor van elke Sensation show. Maar bij INTO THE WILD gaan we het event naar een next level toe tillen. Niemand ontkomt aan deze wellustige jacht.”
Over Sensation
Wat in 2000 begon als eenmalige happening in de Amsterdam ArenA, is inmiddels een internationaal fenomeen met edities in meer dan 20 landen. Sensation maakt telkens haar naam waar met thema's waarin het publiek betrokken wordt door middel van de witte dresscode. Het concept won awards voor 'best event of the year' in onder meer Nederland, Duitsland, Australië, Brazilië en Denemarken. Sensation gebruikt de positieve kracht van muziek en dans als een universele taal die miljoenen mensen met elkaar verbindt. Behalve muziek en dans draait Sensation om fashion, science (techniek en special effects) en purpose (zingeving). Als maatschappelijk partner steunt Sensation dance4life in de strijd tegen de verspreiding van HIV en aids.
Zie ook: www.Sensation.com
De meest verleidelijke show ooit
“Fedde Le Grand en Sensation zijn een perfecte match,” vertelt Erick Eerdhuizen, music director bij Sensation. “Fedde draaide al op 25 edities over de hele wereld en weet dus precies wat het Sensation publiek wil. Nicky Romero maakt zijn debuut op Sensation. Hij is een enorm talent en trad het afgelopen jaar op op alle grote festivals. Hij heeft momenteel een aantal grote hits, waaronder ‘Still the same man’, samen met John Christian.” Sensation belooft de fans de meest verleidelijke en intieme show tot nu toe. “De DJ’s nemen de bezoekers mee van het begin tot het einde van de jacht: van het ontwaken van de wilde beesten en het veroveren van de prooi tot het genieten van de overwinning,” zegt Erick. “Elke nieuwe DJ stapt een tree hoger op de climaxladder. We gaan het dak van de ArenA eraf blazen!” De show beleeft zijn première in Amsterdam en maakt vervolgens een internationale tournee.
Over Sensation
Wat in 2000 begon als eenmalige happening in de Amsterdam ArenA, is inmiddels een internationaal fenomeen met edities in meer dan 20 landen. Sensation maakt telkens haar naam waar met thema's waarin het publiek betrokken wordt door middel van de witte dresscode. Het concept won awards voor 'best event of the year' in onder meer Nederland, Duitsland, Australië, Brazilië en Denemarken. Sensation gebruikt de positieve kracht van muziek en dans als een universele taal die miljoenen mensen met elkaar verbindt. Behalve muziek en dans draait Sensation om fashion, science (techniek en special effects) en purpose (zingeving). Als maatschappelijk partner steunt Sensation dance4life in de strijd tegen de verspreiding van HIV en aids. Zie ook: www.Sensation.com
Foutje gezien? Let us know!
Nieuws ID&T
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 142.765 vrijkaarten
verloot onder onze members.
Dat zijn er ruim 800 per maand. En dat al bijna 15 jaar lang!
Benieuwd wat onze members van ons vinden?
Gelukkig krijgen we met regelmaat leuke reacties, sommige daarvan plaatsen we op de site maar er zijn er ook heel veel op Facebook te vinden.
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten en gastenlijstplekken kunt winnen.
Je maakt bovendien direct kans op een draagbare Sonos speaker twv €199!
De Sonos Roam 2 heeft een IP67-rating voor stof- en waterbestendigheid en is daardoor ook goed naast het zwembad te gebruiken. Hij hoort dan ook zeker thuis in onze lijst van waterbestendige Bluetooth-speakers voor op het strand.
Een automatische TruePlay-functie, een batterijduur van 10 uur, een IP67-certificering voor water- en stofbestendigheid en een rijke geluidsbeleving.
Al member?
Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.