Click at the Beach

Details
Winactie
Type: gastenlijstplekkenSluit om: 16:00:00 uur
Status: winnaars zijn bekend
Genre's
Artiesten (a-z)
Prijzen
Voorverkoop
Vervoer
Meer info
- 29/08/2011
Een volledig Hollandse topbezetting die de eigengereidheid belichaamd van ‘a clockwork orange’ strijkt die zondag op oerstrandclub Woodstock neer. Uniek en daarom CLICK ten voeten uit is de combinatie van Secret Cinema, Remy en Dimitri. Drie absolute zwaargewichten en ambassadeurs van het Nederlandse techno en (tech-)house geluid van het allereerste uur. Vakbekwame jongens met een onschatbare hoeveelheid aan ervaring in hun zak. Dat komt tot uiting zodra ze achter de draaitafels verschijnen. Hordes aan trouwe volgers die iedere klank opzuigen. Voor de toevallige feestganger blijft een onontkoombare stroom van de beste elektronische muziek zonder grenzen over. Een trip door de fundamenten van house en techno tot aan de meest relevante elektronische producties anno 2011. Zowel op CLICK als in de hele dansscene op zich hebben Secret Cinema, Remy, noch Dimitri een introductie nodig. Secret Cinema en Remy brachten al menig CLICK feest tot een uitbundig hoogtepunt, Dimitri is terug van eigenlijk nooit weggeweest. De 3 heren samen gaan op Bloemendaal aan Zee voor zandverschuivingen zorgen. In andere woorden: Woodstock volledig op zijn kop. Gangmakers Wouter de Moor en Stefano Richetta maken dit eindfeest compleet met toeters en bellen. De Moor en CLICK en daarmee het publiek zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. De sfeer bij Woodstock is al zwoel en losbandig, De Moor maakt het heet en uitzinnig met zijn bijzonder zomervriendelijke techno. Organisator Stefano Richetta weet als geen ander hoe het moet op zijn feesten. Op zijn eigen eindfeestje legt hij even sympathiek als altijd een paar fijne platen neer om zijn publiek en de ontspannen badgasten van Woodstock in de juiste stemming te krijgen voor de finale het CLICK at the Beach seizoen 2011.
September aan het strand is bijzonder. De avondlucht is schilderachtig, de zee is warm en onstuimig en de schemer lijkt oneindig. Een unieke setting voor een technofeest. Doelgerichte volgers en fans, feestelijke bezoekers, strandfanaten en CLICK en Woodstock familie komen zondag 4 september samen om de afsluiting van CLICK at the Beach 2011 mee te vieren tot midden in de nacht, speciale effecten zijn de woeste nazomerkust en een zonsondergang overgaand onder de open sterrenhemel in een spetterende lichtshow. Strandtassen nog eenmaal inpakken en klaarmaken voor deze CLICK at the Beach editie die staat als een Hollandse dijk en zal nasuizen als de Hollandse Noordzee.
Click at the beach closing, Zondag 4 september 2011
Secret Cinema, Remy, Dimitri, Wouter de Moor, Stefano Richetta
15.00-01.00, vvk 12,50
Woodstock, Bloemendaal
www.iloveclick.nl
Foutje gezien? Let us know!
Agenda Click
Nieuws Click
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 143.376 vrijkaarten
verloot onder onze members.
Dat zijn er ruim 800 per maand. En dat al ruim 15 jaar lang!
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten en gastenlijstplekken kunt winnen.
Je maakt bovendien direct kans op Apple AirPods 4 twv €149!
Geniet van helder geluid bij je favoriete muziek of podcast met Apple AirPods 4. Dankzij de ingebouwde H2 chip komen lage, midden en hoge tonen duidelijk naar voren. Hierdoor hoor je muziek gebalanceerd en helder. De oordopjes zitten dankzij het earbud ontwerp stevig in je oren.
Ze vallen hierdoor minder snel uit en je luistert lang comfortabel naar je favoriete muziek.
De oordopjes hebben een accuduur van 5 uur en in de oplaadcase zit een accuduur van 25 uur. Zo luister je tot wel 30 uur naar je favoriete muziek. Dankzij spatial audio klinkt muziek ruimtelijk. Dit geeft je het gevoel alsof het live afspeelt.
Al member?
Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.