Beachboom
Details
Genre's
Artiesten (a-z)
Prijzen
Voorverkoop
Vervoer
Meer infoen
- Bericht 1
- Bericht 2
"Groter groeien, maar beslist zonder verlies van onze unieke sfeer" zo omschreven de organisatoren hun uitdagende missie een aantal jaren geleden. Een onmogelijke opgave, volgens velen. Maar, Beachboom bewees in 2013 dat het wel degelijk mogelijk is. Met de 2013-editie werd de trend gezet voor de toekomst en het evenement is inmiddels ook onder gevierde DJ's 'the place to be'.
De organisatoren maken gretig gebruik van de aandacht die ze nu krijgen van die DJ's. "We zijn dit jaar in gesprek met namen waarvan we vorig jaar nog niet durfden dromen. En, net als in de uitverkochte editie van 2013 niet alleen laat in de avond, maar vanaf de allereerste minuut. Verklappen kunnen we nog niets, pas de komende maanden wordt alles definitief, maar wie Beachboom inmiddels kent weet dat we altijd de verwachtingen overtreffen. Het aantal kaarten dat voor het early bird-tarief van € 32,50 zaterdag in de verkoop gaat is daarom beperkt en vooral bedoeld om onze trouwste fans tegemoet te komen".
VIP-deck
Nieuw in de 2014-editie van Beachboom is het VIP-deck. Een verhoging in het terrein waar het eten, de drankjes en het uitzicht net iets exclusiever zijn. De VIP's krijgen een eigen entree om vlot op het terrein te komen, een eigen locker, muntenkassa en catering. "Betaalbare luxe die ook in de voorverkoop flink voordeliger is met € 69,50. Maar, juist deze kaarten zijn beperkt in de voorverkoop, haasten de organisatoren te zeggen".
"Ook met dik 5.000 man het gevoel hebben dat je op een super-relaxed strandfeest bent met je vrienden" en "Wat een topfeest weer". De Facebook-pagina van Beachboom toont alleen maar uitbundige en enthousiaste recenties na de laatste editie. Het dwingt de organisatoren ook creatief het onderste uit de kan te halen om de inrichting van het terrein, de thematiek en aankleding, de sfeer en niet in de laatste plaats de line-up naar een nieuw hoogtepunt te brengen. Met het volste vertropuwen, want de organisatie is gegroeid in ervaring, mankracht en kwaliteit. Een hecht team is vastbesloten met de editie van 2014 weer een nieuw ijkpunt neer te zetten.
Zaterdag start voorverkoop
De early bird-voorverkoop start op zaterdag 11 januari. Vooralsnog uitsluitend online, via de website www.beachboom.com en de Facebook-pagina www.facebook.com/beachboom.
Media maart 2014 maakt Beachboom de thematiek en de voorlopige line-up bekend.
Met o.a. Roger Sanchez (USA), Sander Kleinenberg en Vato Gonzalez & MC Tjen
Met Roger Sanchez, Sander Kleinenberg, Vato Gonzalez & MC Tjen, maar evengoed Gregor Salto, de Hofnar en Santos Suarez laat Beachboom dit jaar op zaterdag 9 augustus de Brouwersdam deinen. Namen van DJ’s die het hele jaar van club naar club over de hele wereld zwerven, maar op 9 augustus allemaal samenkomen op Beachboom. "DJ's die zelfstandig al volle zalen trekken en gezamenlijk op de Brouwersdam voor een grote toestroom van dance-liefhebbers uit heel West-Europa gaan zorgen".
Climax in deep-house en kwaliteit
De Brouwersdam is die middag en avond het centrum van de deep-house: de meest relaxte house-variant die het best gedijt aan zee, bij aangename temperaturen, op blote voeten in het zand bij een ondergaande zon. Beachboom opent om 16.00 uur en vanaf dat moment bouwen de DJ’s met hun sets naar een climax, in een negen uur durende showcase van licht, water, effecten, nog meer water, acts en dansers.
De Amerikaan Roger Sanchez wordt speciaal ingevlogen voor een set rond zonsondergang. Hij luidt de finale van Beachboom 2014 in. Sander Kleinenberg en Vato Gazalez & MC Tjen mogen met veel muzikaal vuurwerk afsluiten wat de andere DJ’s zorgvuldig opgebouwd hebben: een Beachboom-editie die alle verwachtingen gaat overtreffen. De organisatoren: "De line up bestaat eigenlijk alleen maar uit headliners; DJ's die het elk in zich hebben een avond lang een club in extase te brengen en het waardig zijn op supergroot en vet op onze poster te staan".
Eén naam ontbreekt nog
Alleen de winnaar van de Beachboom DJ Contest ontbreekt nog in de line up. Die competitie is nog in volle gang. Eén finaleplaats is al opgeëist door H. Mendus die de eerste voorronde in Ouddorp wist te winnen. De volgende voorrondes in Scharendijke en Middelburg bepalen wie het in de finale op zaterdag 21 juni in Beachclub 't Gorsje in Ouddorp tegen hem gaan opnemen.
Kaartverkoop
De kaartverkoop is al gestart voordat de line up bekend werd en is inmiddels in volle gang. De Early Bird verkoop was binnen drie dagen zelfs al uitverkocht en sindsdien verloopt de voorverkoop meer dan gestaag. Volgens één van de organisatoren is het zelfs de vraag of er nog wel fysieke tickets gedrukt gaan worden, gezien de huidige verkoopaantallen. "En we voorspellen dat het heel erg hard zal gaan nu de line up bekend is!" Tickets zijn voordeliger online te bestellen via www.beachboom.com/tickets. Om alvast in de stemming te komen wordt op www.beachboom.com de trailer met de line up vertoond.
---------
Meer informatie?
branding@beachboom.com
Foutje gezien? Let us know!
Agenda Beachboom
Maak kans op een Marshall Emberton draadloze speaker twv €126!
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 139.291 vrijkaarten
verloot onder onze members.
Dat zijn er ruim 800 per maand. En dat al bijna 15 jaar lang!
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten, gastenlijstplekken, vip-tafels en bonnen/muntjes kunt winnen.
Je maakt bovendien direct kans op een draagbare Marshall Emberton waterdichte speaker twv €126!
De Emberton gebruikt True Stereophonic, een unieke vorm van multidirectioneel geluid van Marshall met een absolute 360 ° -geluidservaring waarbij elke plek een sweet spot is.
Met 20+ uur van speeltijd kan je urenlang genieten van het superieure geluid van Marshall. Met een gewicht van slechts 0,7 kg is deze lichtgewicht luidspreker sterk en veerkrachtig, met een extreem duurzaam en gebruiksvriendelijk ontwerp waardoor deze speaker geschikt is voor elke gelegenheid.
Al member?
Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.
Maak extra kans door een leuke/originele reactie te schrijven onder onze Facebookpost.